miercuri, 3 octombrie 2012

Teatrul de papusi de acasa

Vlad adora jocurile de rol. Iubeste sa mearga la teatru de papusi din Piata Lahovari si toate jocurile lui sunt cu personaje si povesti.

Are o imaginatie debordanta ca orice pusti de 4 ani asa ca m-am tot gandit sa aduc cumva lumea fascinanta a teatrului de papusi acasa la noi.

Inspiratia a venit de la Atacul Artei emisiunea de pe Disney Junior...

Am folosit o cutie mare de carton pe care am decupat-o cu grija si am pictat-o impreuna cu Vlad. Am mai lipit o perdea din hartie creponata si .... gata am reusit sa deschid poarta catre un univers colorat al animalutelor vorbarete.

Horia se distreaza la maxim si el mai ales cand ne jucam Cucu-Bau!


Voi ce jocuri pregatiti pentru zilele ploioase care urmeaza?

Niciun comentariu:

wibiya widget