luni, 8 octombrie 2012

Dependenta de cumparaturi... doar online

Oricine ma cunoaste stie ca nu ma omor cu shopping-ul. Acum cu cei doi pitici e greu sa umblu prin mall-uri sau sa cutreier orasul cautand magazine, asa ca imi este absolut necesar sa gasesc tot ce imi trebuie pe net.... E facil, practic....la orice ora e deschis si coletul vine la usa cand am eu chef....Ce te faci insa cu atatea firmulite aparute peste noapte care s-au apucat sa vanda chestii online si te trezesti cu cine stie ce prostii fara acoperire la garantie sau marfuri contrafacute. Ca peste tot exista si reversul medaliei asa ca trebuie sa fii cu ochii in patru si odata ce ai gasit un magazin online serios ii devii client fidel si stai linistit.

Dragostea mea pentru shopping-ul pe net a inceput de fapt cu mult timp in urma, acum 12 ani. Eram innebunita sa imi iau un telefon mobil. Lucram de dimineata pana seara in 2 locuri si in weekend dadeam meditatii la engleza si mergeam la cursuri la facultate .....asa ca abia aveam timp sa imi cumpar paine inainte sa ajung acasa daramite sa umblu dupa un telefon celular (asa ii spuneam atunci). Intr-o buna zi imi spune o colega de servici ca as putea sa imi cumpar de pe internet. Ca exista un magazin care isi vinde produsele pe net...era prima oara cand auzeam despre asa ceva.....ea isi cumparase un laptop de acolo si era multumita ca i-a fost livrat coletul si ca garantia e in regula. Plata se putea face la livrare si se putea livra oriunde. ... exact ce imi trebuia www.oktal.ro am intrat, am ales un BOSH 509 (era un telefon stil caramida...trebuia sa fii atent sa nu iti cada pe picior) si de atunci am ramas un client fidel al magazinului.

Nu dupa mult timp o buna prietena, Maria, la recomandarea mea si-a luat de la Oktal.ro un laptop. Era o adevarata bijuterie pentru anii 2001. Un Sony Vaio. M-a sunat imediat ce a primit livrarea si mi-a spus foarte incantata ca are chiar si suport pentru cafea. Abia asteptam sa il vad, cand ajung la ea era un pic dezamagita si imi spune:
- "Draga, cred ca are o mica problema cu suportul pentru cafea...apas butonul iese afara si cand sa pun cana pe el intra repede la loc."
....imi arata cum face si ma bufneste rasul instantaneu:
- "Pisi, acesta este de fapt unitatea pentru CD, mai bine nu pui cafeaua pe el!"

De la aceste intamplari a trecut multa vreme aproape 12 ani.....Oktal.ro a reusit sa isi pastreze promisiunile facute. Au tinut pasul cu timpul. Au implementat livrarea produselor fara extra taxe, rate fara dobanda, garantia de retur in 30 de zile, serviciul E-service si multe altele care sunt litera de lege la acest magazin online .Toate aceste detalii aparent minore i-au facut sa ajunga in top 5 magazine online din tara, au depasit criza economica si mai mult decat atat s-au perfectionat permanent.

Acum am nevoie de un mouse fara fir si tocmai am vazut oferta lor de pe site. 


sursa foto: www.oktal.ro 




 As putea sa imi iau un fel de "racheta" sau unul simplu care costa mai putin decat o revista de moda sau poate unul rosu mai fashion dar totusi accesibil ca pret....ma hotarasc azi si in curand il voi avea!


Acest articol este scris pentru SuperBlog 2012.

Un comentariu:

Anonim spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

wibiya widget