duminică, 21 octombrie 2012

Deasupra norilor...



S-au facut 15 minute de cand stau pe scaunul moale din piele in avionul private jet cu destinatia Dubai. Ma indrept spre una dintre cele mai minunate experiente din cariera mea de fotomodel. Am fost aleasa pentru aparitia in reclama futurista pentru cel mai recent parfum al celebrei case de parfumuri Coty. Totul va fi insa contra-cronometru. Am la dispozitie doar 24 de ore, dar e o seara calda de vara si eu refuz cu incapatanare sa simt presiunea timpului. Muzica care susura prin difuzoarele perfect incorporate ale aeronavei e perfecta pentru zborul deasupra lumii. Scot din geanta sticluta mica si rotunda in minte imi rasuna cuvintele Press to Play  ... doar un strop de parfum, doar atat ca totul sa fie perfect.....

Ca prin vis fotoliul confortabil si nava zburatoare se transforma intr-un yacht de lux. Sunt in mijlocul unei petreceri extravagante. Rochia mea vaporoasa, translucida valseaza odata cu briza oceanului. Ma apropii de balustrada de inox si privesc magia valurilor. Pescarusii strapung azuriul cerului cu tipetele lor jucause. Simt peste umar privirea albastra a celui mai dorit VIP. Este chiar el, atletic, inalt, seducator, David Beckham. Se indreapta spre mine tinand in mana 2 pahare de sampanie. Imi ofera unul dintre ele si imi sopteste in ureche cateva cuvinte care ma infioara. Totusi nu il privesc direct in ochi. Ma las condusa de bratul lui puternic pana la unul dintre sezlongurile de pe puntea vasului, aici ne intindem lenes trupurile in bataia soarelui. Imi furisez mana in geanta si gasesc micuta sticla de parfum. E de ajuns doar o atingere. 

Yachtul dispare ca un fir de nisip purtat de vant. Sunt pe un covor rosu, lung, incadrat de statui aurii. Oscarurile. Sute de fotografi atintesc spre mine blizurile lor orbitoare. Flashurile lor sunt ca mii de sageti ascutite ce vor sa imi citeasca gandurile si sa imi despice inima. Langa mine sta el inalt si sigur pe el, in smoking negru, exact ca in fotografiile din revistele unde il vazusem prima data. Ma cuprinde ferm de mijloc, Brad Pitt. Ma simt in siguranta. Zambesc fotografilor si simt pe incheietura mainii stangi sarutul lui. Mesajul prin care imi transmite ca sunt cea mai frumoasa femeie din lume alaturi de el.  Cu mana dreapta strang cu putere sticluta mica de la Coty.

Covorul rosu ingheata sub picioarele mele. Sunt intr-o gondola pe un canal venetian. In surdina se aude muzica de vioara ma indrept spre un ponton din lemn. Aici imi intinde mana chiar el. Cu aerul sau fermecator de parizian Vincent Cassel imi ofera galant bratul sau pentru a pasi spre minunatul palat Ca 'd'Oro ale carui coloane albe se lasa dezmierdate de clipocitul apei.  Dansam impreuna pe ritmul unei muzici parca din alta lume. Parca prin vis ating usor butonul care stiu ca ma va propulsa spre alta dimensiune.

Nu ma insel. Ca intr-un joc de carti peretii palatului se prabusesc iar la picioarele mele se intinde nisipul auriu al Egiptului. Pe o camila sunt leganata lin si ma indrept spre Cairo. Este seara iar luminile orasului sunt ametitoare. Camila se transforma intr-o limuzina care se opreste in dreptul unui hotel cu multe stele. Usa se deschide si imi ofera bratul Johnny Depp. Cu aerul sau vesnic boem si parul ciufulit ma face sa zambesc din clipa in care il zaresc. Mergem impreuna spre portile ce se deschid inaintea noastra.  Inca o picatura de parfum, doar o atingere...

Jackie Chan imbracat intr-un costum alb apare brusc inaintea mea. Culoarul stramt si lung nu este altceva decat Marele Zid Chinezesc. O ceata de samurai imbracati in negru incearca sa ma rapeasca insa el nu permite niciunuia sa se apropie de mine. Dragoni rosii de foc zboara pe cerul negru si miscarile de arte martiale spinteca aerul cu repeziciune. Nu mai stau pe ganduri apas....

Clapele pianului susura cel mai dulce cantec...vocea calda inconfundabila canta doar pentru mine: „Strangers in the night exchanging glances” Frank Sinatra cu palaria lui de fetru si costumul elegant este chiar langa mine.  Ma las purtata de vocea lui intr-un dans plin de seductie si pasiune. Pasii nostri aproape ca nici nu ating podeaua de marmura alba din fantasticul castel de pe valea Loirei. E un amurg plin de culoare si pasiune. Apas iar.....unde ma va duce din nou magia minunatei esente? ....

Desi aceeasi esenta de fiecare data e altfel ca intr-un joc captivant si ametitor intre el si ea!




Acest articol de esenta tare este scris pentru SuperBlog 2012.



Niciun comentariu:

wibiya widget