sâmbătă, 6 octombrie 2012

Pot sa ma imbrac ca un star chiar de la Real!


Iar este toamna....iar schimbam garderoba...punem deoparte rochitele vaporoase si sandalele usoare si ne pregatim pentru diminetile reci si zilele ploioase. Se anunta vreme buna pentru lunile astea asa ca sper sa avem parte de multe zile insorite.

Jacheta din piele ecologica este un must have al acestui sezon. In nuantele tomnatice de negru, maro sau cafeniu am gasit-o fara mult efort si la un pret accesibil chiar cand imi faceam aprovizionarea saptamanala la Real Hypermarket. In cosul meu de cumparaturi, langa alimente, pampers pentru Horia, juniorul nostru de 1 an, sau rechizite pentru Vlad, baietelul meu cel mare de 4 ani, am facut loc catorva haine ce ma vor insoti atat pe mine cat si pe ceilalti membri ai familiei mele in aceasta toamna.




sursa foto colaj: Catalog fashion toamna Real

Pentru ca sunt conectata in permanenta la viata mondena a starurilor internationale m-am bucurat cand am realizat ca vedete ca Sarah Jessica Parker, Vanessa Minnillo; Keira Knightley sau Jessica Alba opteaza pentru jacheta de piele.






sursa foto colaj: www.tmz.com

Acesta piesa de rezistenta din colectiile de toamna-iarna este purtata fie la evenimente mondene cat si in diminetile racoroase. Se poate accesoriza atat cu o rochie eleganta dar la fel de bine cu jeans clasici.


Creatori de moda ai colectiei de toamna de la Real, inspirati de stilul britanic si in acelasi timp luand in considerare tendintele acestui sezon au realizat o serie intreaga de haine sub umbrela marcii proprii Designers. De-a dreptul m-a cucerit rochita gri atat de versatila pe care o pot accesoriza cu ghete calduroase in zilele reci si ploioase sau cu balerini colorati pentru vreamea blanda a lunii Octombrie.





sursa foto colaj: www.tmz.com

Sunt zile in care prefer hainele sport dar chic asa ca recunosc ca m-a inspirat stilul jucaus al frumoasei actrite Michelle Pfeiffer care isi pune in valoare atuurile cu o rochie gri cu maneca trei sferturi. Rochita gri cu maneci trei sferturi este preferata si de Gwyneth Paltrow.






                                                                             
                                                                                                               sursa foto colaj: Catalog fashion Real

Sotul meu este in permanenta contra cronometru, in fiecare zi este solicitat la maxim, astfel ca are nevoie de o imbracaminte in acelasi timp prezentabila cat si confortabila si practica. El a ales cateva camasi in carouri pe care le poate asorta cu pantaloni intr-o singura culoare si pantofi casual-office.
                                                         
                                                                                                                                     


Pentru Vlad care abia a inceput gradinita mi-au fost de mare ajutor un hanorac, o pereche de jeans si 3 tricouri cu maneca lunga.

Horia s-a ales  cu 3 body-uri si pantaloni din bumbac si un set absolut adorabil format din camasa cu vesta toate la costuri incredibil de mici.


Pentru urmatoarea vizita la Real am planuit sa cumpar cateva haine din marca proprie  Designers pentru socrii mei si pentru Miruna, minunata mea nepotica de 3 ani si fratele ei Adi care este in clasa a 2-a.

sursa foto colaj: Catalog fashion toamna Real

In seara asta am ajuns acasa cu aprovizionarea saptamanala facuta dar si cu garderoba innoita maine dimineata o s-o sun pe prietena mea Alina sa ii spun despre noile mele achizitii vestimentare, sunt convinsa ca va fi incantata sa isi completeze si ea sifonierul.

Articol scris pentru SuperBlog 2012.








Niciun comentariu:

wibiya widget