marți, 2 octombrie 2012

Premonitii de mama...

Vlad intra val vartej pe usa...e sambata dimineata ora 7.20:
- Hai, veniti repede afara sa va arat ce mi-am cumparat.
Eu, inca buimacita de somn, ma gandesc ca si-o fi luat cine stie ce motocicleta BMW din banii castigati la noul job de medic neurochirurg la faimosul spital din Tokyo unde lucreaza deja de 5 luni.
- Wow, ce masina frumoasa, Vlad. Iar culoarea este absolut fantastica!!!
- Iti place, mama? E noul Toyota Avensis! Visez de ceva timp la ea si uite am reusit sa mi-o iau! Hai, facem o plimbare pana la marginea orasului sa vedeti ce poate sa faca!

Ma urc cu emotie in masina fiului meu mai mare....prima masina cumparata din banii lui. Cand ma asez pe scaunul confortabil din dreapta, acolo unde de obicei statea chiar el cand era copil ma cuprinde o usoara melancolie. Niciodata nu m-am priceput la masini, insa aici totul e atat de placut, moale ca un fotoliu din puf, ce mult spatiu este aici pe bancheta din spate, nu ca in vechiul nostru autoturism care avea pe mijloc pragul atat de ridicat intre scaune si oricine statea aici trebuia aproape sa isi tina genunchii in brate, si display-ul mare touch-screen are atatea functii ii lipseste doar sa faca supa de pui. Camera de asistenta pentru parcare este grozava daca aveam si eu una as fi salvat service-ul de multa truda. Nu pot spune decat ca sunt fermecata de tot ce vad si simt. Este o masina croita special pentru personalitatea lui.


sursa foto: www.toyota.ro

Cu un caracter puternic inca de cand era copil Vlad a fost intotdeauna independent. A invatat din zbor si a intuit perfect care sunt cele mai potrivite alegeri pentru el. A reusit sa termine primul facultatea de medicina specializandu-se in neurochirurgie. I s-au facut mai multe propuneri pentru posturi la cele mai importante spitale din lume si a ales Japonia/Tokyo.

Inima mi se umple de bucurie cand vad ca fiecare pas pe care il face este pe un drum sigur catre experiente pline de satisfactii. Niciodata nu ezita, este sofisticat si practic in acelasi timp. Este in permanenta conectat la tehnologia de ultima ora, poate din acest motiv a ales Japonia. Nu s-a multumit niciodata cu locul 2 si are natura de invingator. Vorbim deseori doar sa imi povesteasca nimicuri sau alteori lucruri importante pentru el. Relatia noastra este una deosebita, pe care multe mame doar o viseaza! Pot spune fara tagada ca este un om remarcabil. Impresioneaza de la primul cuvant pe oricine.

O zguduiala puternica ma trezeste de-a binelea e Vladut, este baiatul meu de 4 ani:
- Trezeste-te e dimineata. Hai sa facem o cursa cu masini....

Si frumoasa masina .... si plimbarea pana la marginea orasului? Totul a fost doar visul meu......ce nu viseaza o mama pentru fiul ei??? Ma uit totusi pe geam, insa nu vad nicio Toyota Avensis parcata in fata casei....dar si cele mai ascunse vise se indeplinesc!



Articol scris pentru SuperBlog 2012

Niciun comentariu:

wibiya widget