vineri, 28 noiembrie 2008

Ieri 28 azi 29

A mai trecut un an, un an plin, un an burdusit de chestii multe si toate foarte importnte. Fix acum un an imi confirma doctorul ca eram insarcinata. Azi ma uit cum doarme in patutul lui, Vlad, care pe atunci era atat de mic incat nu i se puteau detecta nici macar bataile inimii.

Cand am aflat ca vine barza mi-a fost foarte frica de doua lucruri: de greturi si de schimbarea uriasa din viata mea. Greturi n-am avut nici un minut, iar, schimbarea este absolut minunata, incat nu o pot descrie nici intr-un infinit de cuvinte.

Ziua de azi a fost fara lumanari, fara tort, fara petrecere...dar toate acestea ar fi palide in comparatie cu zambetul puiului meu.

3 comentarii:

raluca spunea...

La mulţi ani în care să te bucuri de puiul tău!

crina spunea...

Cand am citit postul tau mi-am dat seama ca Rares a fost conceput in perioada asta anul trecut. Am aflat insa pe 31 decembrie. Nu stiam eu anul trecut pe vremea asta cum se va schimba viata mea, cat de mult in bine.

carpeta plutitoare spunea...

La multi ani! Sa te bucuri de viata si de puiul tau!

wibiya widget