vineri, 12 decembrie 2008

Eu am o minune, ei au 8!!!

Cand a venit Vlad in viata mea am simtit cum s-a intamplat o minune. Imi vine si acum greu sa exprim in cuvinte cat de frumos si greu si coplesitor si absolut extraordinar este sa ai un copil; sa-l vezi cum creste cum invata si cum se dezvolta sub ochii tai la inceput dependent total de actiunile tale.

De scurta vreme am descoperit un documentar despre Jon & Kate Gosselin pe Discovery Travel and Living care au primit de la 2 berze 8 (OPT, n-am gresit) minuni mici. 2 gemene si 6 ani de 6 pici de 3 ani. Aruncati-va un ochi la ei, sunt in fiecare seara de la 21.30 timp de 30 de minute, sunt de admirat si parintii si piticii.

Un comentariu:

Andreea Badran spunea...

Dumnezeule!!!! Cu e sa ai 6 deodata? My God!
Oricat de mult iubesc eu copiii si mi-ar placea sa am o echipa de fotbal acasa, parca chiar 6 dintr-o lovitura nu mi-as dori! Ii prefer pe rand!

wibiya widget