joi, 6 noiembrie 2008

TV or not TV

Mare dilema in mintea mea: sa las copilul sa priveasca la televizor sau nu?

Vladutul meu este hipnotizat de televizor. Daca e suparat la maxim si nu stiu ce sa mai fac ca sa il impac deschid televizorul si se linisteste brusc, parca intra in transa. Instinctul imi spune ca "tv=lucru rau" si il inchid repede cand vad copilul ca isi lipeste ochii de ecranul lui. Dar este oare chiar atat de rau televizorul? Pana cand ar trebui sa il feresc de tv?

Oare altii cum fac? Va rog nu va sfiiti sa ma sfatuiti.

7 comentarii:

Sabina spunea...

la vârsta lui nu cred că și anume conștientizează ceea ce vede, cred că-i mai degrabă fascinat de culori și mișcări. dacă asta îl liniștește, lasă-l, însă nu foarte mult. presupun că într-un final adoarme...

adra_bell spunea...

E prea mic pentru Tv. Eu am fost speriata de faza cu Tv fiindca am tot citit ca exista legaturi intre ADHD si privitul la TV de la o varsta frageda. Ceva cu succesiunea prea rapida a imaginilor
Dar, de pe la 7 luni o las sa se uite la Baby Einstein sau la clipuri scurte, cu personaje inofensive. Mai strecoara cate un ochi si la reclame dar nu este foarte pasionata.

crina spunea...

Parerea mea e ca daca se "administreaza" cu masura e ok. Numai sa nu-si creeaze un fel de asociatie intre calmare si televizor. Desi nici asta nu e o chestie fatala. Orice invat are si un dezvat, cu toate ca e dovedit ca dezvatul e mult mai dificil decat invatul.

Anonim spunea...

si rares este atras de tv ,este clar ca este vorba de sucesiunea culorilor si poate si muzica aferenta .... rases este pasionat doar de reclame ...

despina spunea...

adica nu "o dau anonim " sorry
rares este varul lui vladut ....

G. spunea...

Am intrebat ieri pediatrul si mi-a spus ca mai bine il feresc de TV.

@despina - deja se vede ca sunt veri!!!

Andreea Badran spunea...

Si eu am o colectie intreaga de Baby Einstein, Baby Genius si inca una mai noua, ceva similar oricum. Sunt foarte dragute si asa ceva nu cred ca poate fi nociv.
Sigur ca e mai bine sa ajunga in fata televizorului cat mai tarziu dar daca avem posibilitatea de a-i cenzura ceea ce vede si de a-l directiona pe copil catre lucruri frumoase, nu vad cu ce i-ar putea dauna.

wibiya widget