miercuri, 26 noiembrie 2008

Vine, vine, vine..........Craciunul!


Pe cand eram eu copil nu ii scriam lui Mos Craciun...doar speram din toata inima sa vina. In noaptea de Craciun adormeam cel mai tarziu cu speranta ca voi putea sa il vad cum imi lasa darurile sub brad, ani de-a randul mi-am imaginat cum intra pe gaura cheii sau cum se furiseaza cu sania lui innaripata pe acoperisul blocului.

Acum fiul meu are doar 3 luni jumate si ii scrie Mosului ce vrea el. Nu pe hartie ci pe internet.

Sigur Mosul va veni si va lasa sub brad o multime de daruri pentru noi toti...ca asa vine el de fiecare data!

Ho Ho Ho...

2 comentarii:

adra_bell spunea...

Cand eram eu copil, il asteptam pe Mos Gerila, iar Craciunul insemna "Serbarea Pomului de iarna"

G. spunea...

Da....La mine Mos Gerila venea la gradinita, iar acasa Mos Craciun si Mos Nicolae....erau 3 mosi si toti aduceau obligatoriu si portocale langa daruri.

wibiya widget