marți, 29 septembrie 2009

Toamna veveritelor



Daca e o zi cu soare luati copilul, mergeti la piata cumparati nuci proaspete si apoi virati la dreapta spre parcul Herastrau aveti intalnire cu Chip & Dale sau poate doar rudele lor din Romania.

Blanda si gingasa, vine repede, iti fura nuca din mana, o verifica sa fie totul in regula si apoi o ia la sanatoasa sa o ascunda in pamant. Veverita e bruna cu urechile ascutite si mereu atenta la sunetul ritmat al nucilor.

Azi am intalnit in Herastrau vreo 5-6 unele mai curajoase veneau imediat la sunetul nucilor ciocanite de manutele mici ale lui Vlad, altele timide stateau si priveau de la distanta multumindu-se doar cu ghindele cazute din stejari.

Am ramas chiar impresionata! Le-am dat intalnire si maine la aceeasi ora tot langa teatrul de vara. Mi-au promis ca vor veni si cu prietenele lor o sa fie o "Nuts party"

3 comentarii:

adra_bell spunea...

Nuts party? Acolo-i de noi! Asteptati-ne ca venim:)

GERMINA spunea...

Da, neaparat sa mergeti. Sunt foarte prietenoase.

Moni spunea...

Grozav! Eu cand vad o veverita o pomenesc pe cea numita Mariana din parc de la Olanesti.
Tot asa venea cand bateai din nuci. Ce amintiri superbe!

wibiya widget