sâmbătă, 12 septembrie 2009

Sunt o mama mafioata!

Azi, 12.09.2009 am fost racolata de gruparea "Mafia Mamicilor" . S-a intamplat intr-un loc verde, la Verde Cafe. Intr-o mana il tineam pe Vlad iar in cealalta un Green Apple. Am cunoscut si in realitate o parte din mamicile si piticii ale caror aventuri le urmaresc pe bloguri. Eu am facut poze, Vlad a mancat pietricele si a mangaiat pisici, s-a dat in leagan si si-a facut priteni noi. Am ajuns acasa Vlad dormind eu cu o dorinta noua de a scrie si a reinvia blogul meu despre diversificarea alimentatiei. Deci stati pe-aproape de azi va invit la masa din bucataria mea virtuala!

Si ca sa nu credeti ca inventez mai jos cateva dovezi:




6 comentarii:

Lala spunea...

Foarte frumos.
Poate la urmatoarea vom ajunge si noi .

raluca spunea...

ce rapida ai fost! f draguta intalnirea, sper sa ne mai vdm

Zu spunea...

Dupa ce ca am ajuns mai tarziu, mi-a si picat fisa mai greu si pana am asociat eu personajul cu blogul, pfff, s-a terminat intalnirea... pfff... So, ma bucur ca te-am/ v-am vazut, chiar si pe fuga :D.

mariamirabela spunea...

Aoleu, eu nici atat! Nici pana acum nu asociam persoana cu blogul. Vai de mine si de mine, neuronii mei inca plutesc in lapte! Sper ca data viitoare sa fiu pe faza!

G. spunea...

@Lala - Copii sunt imprevizibili, iar noi cam suntem la mana lor, dar speranta ramane acolo si din cand in cand reusim sa ii convingem sa faca cum vrem noi, asa ca data viitoare poate reusim sa ne vedem.
@ Raluca - Da, da, neaparat o mai facem si alta data!
@Zu & Mariamirabela - Si eu eram un pic in ceata. Mi se amestecau in cap bloguri si oameni, nume si intamplari citite pe bloguri. Data viitoare sigur voi fi cu picioarele pe pamant :)

Bogdana spunea...

stiti ce am facut eu, nu? m-am pregatit cu surle si trambite, mi-am facut tot programul de sambata in functie de intalnire! ca sa aflu ca de fapt ea fusese de la 11 si nu de la 18 cum credeam eu :((((

wibiya widget