miercuri, 16 septembrie 2009

Prea devreme pentru carti?

Cred ca niciodata nu e prea devreme sa citesti copilului povesti sau sa ii arati poze. Eu ii citeam lui Vlad inca din primele luni cand abia gangurea. Acum la 1 an este fascinat de carti. A invatat repede sa dea paginile fara sa le rupa si oricum avem multe carticele care au paginile cartonate si sunt indicate manutelor lui mici care inca nu se coordoneaza perfect.

Saptamana asta am descoperit cartile de la editura Crisan, din seria "Apasa si Asculta". Animalele domestice a invatat cum face gasca, vaca, mielul, calul si cocosul si si-a dezvoltat abilitatea de a apasa cu un singur deget.

Va arat si cateva poze, eu una am devenit mare fan al acestor carti si o sa mai iau si altele de la ei.








Ai vostri copii minunati ce carti au in biblioteca?

3 comentarii:

Ceska777 spunea...

Exact pe asta....de la bunica din Ro. Si gaza facea ca animalul de la pagina respectiva pe masura ce derulam pagina......:-)

Ceska777 spunea...

Si multe altele, clar.

adra_bell spunea...

Pai eu le-am facut reclama la astia cu apasa si asculta, noi avem cu animale salbatice. Tot de la ei am luat Carliont mieluselul cel fricos, mare succes la Eva.

wibiya widget