miercuri, 14 octombrie 2009

Hot chocolate, please!

Ada ne invita duminică 18 octombrie, ora 11, la Verde Cafe.

De data asta se lasa cu surprize de dus acasa asa ca trebuie confirmata prezenta. Lasa aici un coment cu varsta piticului pana vineri ora 11 sau pe mail-ul Adei si esti pe lista!

Haide-ti mamicilor sau viitoare mamici in asteptare de berze sa bem impreuna o ciocolata fierbinte sau un ceai aromat! Hai sa ne cunoastem si sa vorbim despre copii, virusi de toamna, scutece sau cate-n luna si in stele cum numai mamele de printi si printese o pot face!

Ne vedem acolo!

8 comentarii:

Laura N. spunea...

Abia asteptam o intalnire intre mamici si pitici. Vin cu fetele mele de 1 an si 7 luni! Atat avem, cu atat ne prezentam!:P Abia astept sa ne vedem.

Andreea Badran spunea...

De data asta venim si noi!!!! Daca ramanem sanatosi!

GERMINA spunea...

De cand cu intalnirile astea mafiote am realizat si eu cat sunt de ocupata. Ca nu stiu cum se face, dar mereu se intampla cand eu nu pot sa ajung, indiferent cate vraji as face. Va doresc petrecere frumoasa!

Ruxel spunea...

Blog premiat :)

crina spunea...

Si noi si noi!

crina spunea...

daca-s blonda... 1 an si 3 luni

Anonim spunea...

haideti, nu haide-ti
:)

G. spunea...

Da, anonimule, asa e...din nu stiu ce motiv am scris gresit. Sa-mi fie rusinica....sa pun eu cratima la verbul imperativ....inca odata: RUSINICA!!!

wibiya widget