vineri, 16 ianuarie 2009

Un dinte, doi dinti.

Auch...o intepatura in sanul meu cand il hraneam.
- Copilule, ce ai in gura???
Ma uit in gurita lui...si....da, pe gingia mica si roz abia se vad doua lame mici, mici, transparente ca doua fierastraie minuscule.
- Vlad, ai dinti, mama! Bravo, ai reusit!!!
Inca nu prea stie ce sa faca cu noii lui dintisori, isi musca degetele si pentru ca il doare tipa ascutit si rasul se transforma in lacrimi, doar in brate toate problemele se sfarsesc.
Vlad a intrat in etapa "roade-tot"!

5 comentarii:

adra_bell spunea...

Felicitari Vlad! Dincolo de ce zic babele, traditia spune ca cine a vazut primul dintisorul trebuie sa-i cumpere copilului un cadou. Iata o scuza ca sa mai cumperi inca o jucarie

Lala spunea...

Felicitari Vladut!
Pe langa jucarie aceiasi traditie spune ceva de o hainuta alba .
Eu n-am facut-o dar poate vrei tu :)

G. spunea...

Are deja mult prea multe jucarii pt varsta lui...oricum tot cu mainile le lui prefera sa se joace :)

alina spunea...

Bravo, Vladuț!

Bogdana spunea...

Felicitari pentru dintisori, si felicitari ca nici nu ati stiut cand au iesit...

La noi, in noaptea in care i-au iesit, mi-a facut febra 39,5, mi-a vomat in tot dormitorul (si tin minte si acum ca mancase ficatei cu sos de rosii in ziua aia... bleah, ce miros!), si a facut si tare imprastiat... dimineata nu a mai avut nimic, dar noaptea a fost de pomina!

asta ca sa nu uit cand au iesit primii :)))
dar trebuie sa recunosc ca nu m-a muscat niciodata, desi am mai alaptat-o inca trei luni dupa...

wibiya widget