joi, 22 ianuarie 2009

Beautiful, beautiful, beautiful boy!

Prima oara l-a vazut taica-su, l-a fotografiat si asa l-am vazut si eu (inainte sa mi-l aduca) era roscat cu pielea vinetie si zbarcita,avea ochii umflati si parca se stramba la noi in fiecare poza.
Nu semana deloc cu mine, nu simteam deloc ca botul ala de copil e al meu...ba chiar l-am intrebat pe sotul meu daca e sigur ca a fotografiat copilul nostru... "Ce pot sa mai fac acum" mi-am zis, "bine ca e sanatos". Cand mi l-au adus parca era si mai urat decat in poze si imi era si frica sa il ating asa de fragil parea, din nou aveam sentimentul ciudat ca nu imi apartine (nu am spus nimanui de frica sa nu creada toata lumea ca sunt o mama nebuna si denaturata chiar din prima zi)...

A treia noapte cand ma plimbam cu el in salon, pentru ca tipa ingrozitor, s-a oprit brusc din plans si s-a uitat fix in ochii mei. M-a privit scrutator nu doar o secunda sau doua, ci minute in sir, parca ma cerceta. Acela a fost momentul cand m-am indragostit de baiatul meu. Exact in acea secunda parca s-a ridicat o cortina din fata ochilor mei. In acea clipa am realizat ca e cel mai frumos copil din lume si ca e al meu. Aceea a fost secunda in care mi-a explodat inima de fericire si imi venea sa spun tutror ca am un copil perfect!

Am avut chiar timp sa ii fac o poza...cu telefonul.

10 comentarii:

Andreea Badran spunea...

Si mie mi s-a parut al doilea copil uratzel, prin comparatie cu primul de care m-am indragostit din prima secunda. Primul mi s-a parut superb. Acum cand ma uit la pozele lui de imediat dupa nastere ma intreb ce am vazut eu atunci la el atat de frumos ...
Si dupa ce au trecut cateva zile de la nasterea lui nr. two, dupa ce s-a mai descongestionat un pic, dupa ce a deschis ochii ca oamenii si nu mai erau umflati iar el nu mai era asa zbarcit mi-a placut si de nr 2. Si l-am iubit foarte tare!
Si multi spun acum ca e mai frumos decat primul!

crina spunea...

De cand mi l-au dat pe Rares la salon, avea asa un obicei de a se uita la mine! Se trezea cand ii era foame si nu plangea. Statea si se uita la mine. Si eu ma trezeam in ochii lui mari si caprui. Asa m-am indragostit eu a doua oara :).

alina spunea...

O prietenă (care nu are copii și nici de gând să facă) mi-a spus odată că are grijă natura să le dea ceva ca să ne determine să-i iubim, că altfel ei sunt de fapt urâței foc.
firește că m-am enervat, fetele mele sunt cele mai frumoase de pe lume, ia te uită!!! :DDDDD

Sabina spunea...

nu exista copii urati. mi-aduc aminte ca mi se parea cea mai frumoasa dintre toti din maternitate si cea mai cuminte, care nu dadea batai de cap asistentelor, iar acum, uitandu-ma la poze, ma intreb: cum Dumnezeu era frumoasa, cand ea de fapt era o aratare foarte ciudata? si totusi era si este cea mai frumoasa.

G. spunea...

Mie una toti copii nou nascuti mi se par foarte urati....poate de aia al meu mi s-a parut cel mai urat...noroc ca pana la urma si-au facut efectul hormonii aia care fac mamele sa isi vada copii lor cei mai frumosi din lume ca nu stiu ce ma faceam :))
Acum nu exista copil mai frumos si mai cumite si mai destept ca al meu pe pamant......si nici pe alte planete nu cred!

Bogdana spunea...

eu m-am uitat la fii-mea si ma tot gandeam unde e sentimentul ala minunat... la mine nu a fost instantaneu, dar si cand a venit, m-a coplesit... frumoasa nu a fost... poate simpatica, cu freza aia mare si neagra... in rest era slaba moarta, atarna pielea pe ea, si era plina de par pe corp... ce poate fi mai frumos????

carpeta plutitoare spunea...

pe mine m-au convins alti de "frumusetea" pruncului! eu, asa mai sceptica, sau prea implicata in operatiunea "sunt mama", mi-am dat seama mai tarziu.

BlackCat spunea...

Cu toate ca stiu ca m-ati "vorbi de bine" cand o sa cititi ce o sa scriu, imi asum riscul. Inca nu am copii dar imi doresc sa fac 3 :D. In schimb am adoptat acu 3 zile o catelusa ranita care in mod normal nu ar fi chiar pe gustul meu. Acum in schimb o iubesc mult mult si e fetita mea. Nu e chiar acelasi sentiment dar e pe aproape :P

G. spunea...

@BlackCat - aici poti sa scrii ce vrei, nu te vorbeste nimeni de rau, eu una am invatat de mult sa nu judec oamenii. In al 2-lea rand, sincera sa fiu, inainte de a-l avea pe Vladut si eu imi imaginam ca e similar cu a avea un caine sau o pisica...totusi sunt niste "mici" diferente :) dar si chestii comune.

Bogdana spunea...

chestia comuna este ca trebuie ambii "dresati"... diferenta este ca unii pricep mai repede decat altii :))))

wibiya widget