luni, 26 ianuarie 2009

Filme...filme...filme....

Am ramas cu defect profesional...de cate ori vad un film imi apar in minte numele actorilor si filmele in care au mai jucat...dimineata in loc sa citesc presa locala verific People si InStyle sa vad ce au mai facut vedetele de la Hollywood, ce rochii se mai poarta si cine a mai ramas gravida...Sunt departe de a fi vreo "fashion victim" si nici nu-mi iau modele de rochii de la prezentarile de moda, dar sunt avida de informatiile astea.

In februarie sunt Oscarurile...am treaba: vreau sa le vad pe toate!!! Pana acum preferatul meu este "The Curios Case of Benjamin Button" o fi din cauza lui Brad Pitt...o fi din cauza povestii in sine, nu stiu dar am un "feeling" ca nu o sa ramana fara premiu. Nici "Slumdog Milionaire" nu e de ignorat. Foarte bun mi s-a parut si "Vicky Cristina Barcelona", in special muzica e foarte frumoasa aici! Pana si desenele animate le-am vazut, sunt convinsa ca "Wall-E" o sa fie castigator - nu prea e poveste pt copii dar mi-a placut tare mult!

Lista cu filme de vazut e luuuuunga, sper sa imi dea Vladut nopti calme sa le pot vedea pe toate!
Voi ce filme mai vedeti?

11 comentarii:

adra_bell spunea...

Nici un film:D Am avut Mamma mia pe calculator, l-am tinut 3-4 luni fara sa-l vad, pana l-am sters. Cateodata ma uit la serialul de vineri seara de pe HBO, inainte la The tudors, acum e unul despre sex, nu stiu cum se numeste. Dar si la astea adorm

crina spunea...

In afara de 3 din cele 4 filme enumerate de tine, am mai vazut:
Tropical Thunder (la jumatate am adormit, deci naspa), Forgeting Sarah.. nu stiu cum (comedie asa si asa, light doamna, light), Friends (pentru a 5736385 oara), Planet Earth (documentar BBC parca- nemaipomenit) si Wild China (tot BBC). Ne mai uitam la filme in week-end dupa ce-l culcam pe Rares.

Bogdana spunea...

deci, primul si singurul pana acum pe anul asta este "Changeling" cu angelina jolie. e tare greu de digerat filmul... eu si gravida, si cu fii-mea inainte de operatie, am plans la jumate din el... m-a facut si angelina sa intru in pielea si in trairile personajului...
iar clint eastwood e jos palaria... nu stiu daca a fost nominalizat la regie, dar merita!!!

G. spunea...

Trebuie neaparat sa il vad si eu pe Changeling, sunt curioasa daca o sa imi placa mai mult decat povestea lui Benjamin Button. La Golden Globes n-a luat nimic nici unul nici altul...oare vor lua ceva la Oscaruri???

La capitolul seriale tot Lost ramane in topul meu, chiar daca are toate sansele sa devina o telenovela cu seria asta a 5-a (m-a cam dezamacit ce-i drept) iar despre documentare a fost de curand pe National Geografic un documentar despre univers "O Duminica in Spatiu"...chiar te face sa iti pui o sumedenie de intrebari si sa iti dai seama ca Pamantul, ca planeta, si oamenii daca ar fi "nesemnificativi" tot ar insemna ceva....

Black spunea...

De multa vreme nu m-am uitat la un film la care sa vreau sa il vad ca mi s-a spus ca e bun. In general ultimile filme pe care le-am vazut sunt usurele pt ca le vizionez in timp ce stau cu ligheanul cu rufe in fata (inca nu m-am modernizat atata vreme cat spal numai pt mine si viitorul sot) si imi da rabdare fara sa fie nevoia sa ma concentrez la el. In rest mi-am propus sa ma uit la toate filmele in carejoaca actorii mei preferati (Jack Nicholson, Morgan Freeman sunt pe primul loc). Vizionare placuta! :D

adra_bell spunea...

@Crina Si eu sunt fan Friends. Am toate sezoanele
@Black Modernizeaza-te repede-repede:) Asa eram si eu si am castigat foarte mult timp cand mi-am cumparat masina. Acum mi-e lene sa le intind

alina spunea...

Changeling ... părerile sunt împărțite, dar Jolie n-a avut parte de critici prea grozave (sorry Bogdana! :)), nici eu n-o găsesc o actriță prea talentată. Dar încă n-am văzut filmul, îl avem , timp să găsim.
Ce mi-a plăcut mie așa de curând vizionat a fost Seven Pounds cu Will Smith, de excepție prestația lui, nu mă așteptam!
Și mi-a mai plăcut și Grand Torino, cu Clint Eastwood.

Bogdana spunea...

mda, stiu ca nici aici nu e lumea foarte laudativa, vis-a-vis de ea... din fericire, pentru mine, chiar nu ma iau dupa cronicile de film... altfel as fi pierdut multe filme...
iar cu angelina, e cam cum e cu nicole kidman... unii o iubesc, altii nu vad nimic la ea... eu, una o ador pe angelina, dar nu o suport pe kidman... de fapt mi se pare anosta si complet inexpresiva.. dar, cum stim cu totii: de gustibus non disputandum

G. spunea...

Angelina este dupa mine o actrita completa...poate juca si intr-un film foarte comercial cum a fost "Mr&Mrs Smith" si intr-unul greu de digerat cum e "A Mighty Heart" face roluri excelente in ambele. Nicole Kidman e cam gretoasa oricum ai lua-o...dar totusi e o actrita foarte buna nu degeaba are acasa un Oscar si 3 Globuri de Aur..

alina spunea...

eh, vezi, eu le găsesc pe amândouă lipsite de profunzime, deși sunt de acord că au făcut, ambele, roluri bunicile. :)
dar nu refuz un film doar pt că nu le plac pe ele. și la "australia" vreau să mă uit, deși am înțeles că e un eșec răsunător până acum :))

Bogdana spunea...

cred ca angelina emana prea multa senzualitate (asa e ea, nu o face constient), si nu mai ramane loc de profunzime, asta asa e. kidman e la polul opus, ca mi se pare asexuata, la cat de slaba si de transparenta este... si tinuta ei transmite "priviti-ma, dar nu ma atingeti"...

wibiya widget