miercuri, 19 august 2009

La revedere, carlionti!

Gata, in mod oficial am tuns baiatul. Dupa 1 an de negocieri...de la un chelios la un pletos. Acum am un baietel tuns tip soldat american. Nu mi-l mai confunda lumea pe strada cu o fetita.

Before & After:



Daca vreti sa stiti dupa ce i s-a luat motul Vlad a ales de pe tava in urmatoarea ordine:
1. cheile de la masina adica va fi tot timpul pe drumuri...
2. banii+cardul adica se va orienta in asa fel incat sa aibe si cash si conturi
3. aurul adica belsugul va fi de partea lui.

Astea sunt interpretarile mele. Peste 20 de ani n-o sa mai stie nimeni ce a ales si cat ne-am distrat pana a pus copilul mana pe cate un obiect....

8 comentarii:

alina spunea...

Wow, ce băiețel serios! :)

Eu cred că o să țineți minte și peste 50 de ani! :))

Isabela spunea...

Tocmai asta e scopul blogului...sa te ajute sa iti amintesti peste ani... momentele frumoase.
Sa iti traiasca puiul si sa te bucuri de el!

Gabriella spunea...

Sa va traiasca puiul sa fie sanatos.
Mortal cu noul look!

Laura N. spunea...

sa-i fie de bine! ii sta foarte bine si tuns!:)

G. spunea...

Vlad va multumeste pt complimente si incurajari :)

Loredana spunea...

mi/a placut ce si-a ales flacaul vostru.
am o singura intrebare : a pus cineva pe tava si drob de sare?

Ruxel spunea...

Este un frumos si asa ! Punct :)

G. spunea...

Loredana, nu stiam despre drobul de sare. Noi n-am avut...dar care ar fi semnificatia? Am incercat sa pun niste obiecte care pot avea o interpretare. Oricum toata chestia asta are doar scop de distractie.

wibiya widget