miercuri, 5 august 2009

1 AN

Parca a fost ieri....

Am intrat cu inima cat un purice in camera mare si rece. M-au asezat pe o masa si m-au pus sa stau cu spatele arcuit pentru anestezie. In cateva secunde nu-mi mai simteam picioarele. M-au intins si mi-au pus o masca de oxigen pe fata...o asistenta draguta glumea zicandu-mi ca imi dau aer direct de la Predeal... Ascultam dialogul dintre doctorita principala si mana a doua:
- Nu il pot prinde.
- L-ai gasit?
- Nu iese.
- Hai apasa.
- Nu iese.

O alta asistenta s-a urcat cumva deasupra mea si a inceput sa ma apese pe torace. Simteam ca ma misca cu totul. Imi era frica dar din cauza anestezicelor sentimentele imi erau cumva inghetate.

- Gata l-am scos!

Am putut doar sa intreb

-E bine? Respira? De ce nu tipa?
- O sa il auzi imediat.

Si intr-adevar intai s-a auzit ca un mieunat de pisica si din ce in ce mai tare, parca prindea puteri.
Mi l-au aratat pentru fix 5 secunde: era infasurat ca o shaorma. I se vedea doar fatuca mica si rosie. Tipa cat putea de tare, parca pe toata fata avea doar o gura mare. Am simtit cum mi se umplu ochii de lacrimi si cum se preling spre obraji. Ma linistisem totul era in regula.
M-au adormit ca sa inchida cezariana. M-am mai trezit in salonul de la reanimare unde mai erau parcate 2 tipe operate...abia asteptam sa imi vad copilul...a urmat o intreaga excursie pana la salon si abia seara dupa vreo 6 ore mi l-au adus in sfarsit. Era atat de mic si de fragil. Imi era frica sa il iau in brate, nici nu puteam din cauza operatiei, l-am miscat doar tragand de cearceaful in care era infasat. A urmat primul sarut, primul supt, primul somn la mine in brate, primul caca...totul era in premiera.

Acum nu mai e bebelus e un copil care merge tinut de o manuta. Spune mama, tata, papa.....bbbbaaaa.....nei nei nei...si alte gangureli doar de el stiute. Are jucarii preferate, desene animate la care rade si chiar reclame preferate.

A fost cel mai uimitor an din viata mea. A fost primul an din viata lui.

11 comentarii:

Gabriella spunea...

la multi ani!
sa cresti mare sanatossssss!!!
Mai mult nu pot sa scri pentru ca plang ca o baba... iti dai seama ca am retrait acele momente in timp ce te citeam:)))

crina spunea...

La mulţi ani! Sa fie sănătos si sa aibă parte de tot ce e mai bun pentru el. iar tu sa ai parte mereu de ani asa frumosi.

Dan Mihu spunea...

La multi ani! Sanatate si sa va bucurati unii de altii. De-acum vor curge tot mai repede si mai interesant. :)

adra_bell spunea...

La multi ani, sa cresti mare si sa fii fericit!

Ralu' spunea...

La multi ani, la multi ani!

Sabina spunea...

La multi ani, Vladut!!!sa ai parte de tot ce-i mai bun pe lumea asta! pupici

bucatar maniac spunea...

La multi ani!

G. spunea...

Multumim pentru mesaje! Ma bucur ca sunteti alaturi de mine. Cand am decis sa deschid blogul acesta nu m-am gandit ca voi avea atatia prieteni in lumea asta virtuala. Va intorc urarile si va doresc toate bucuriile din partea puilor vostri.

alina spunea...

Inca o data sa va traiasca puiul mic, cu sanatate si noroc cat incape!

Andreea spunea...

La multi ani, sa aiba parte de parinti minunati si de o copilarie fara griji.

Laura N. spunea...

la multi multi ani incarcati de bucurii, realizari si impiniri!

wibiya widget