miercuri, 15 iulie 2009

Rece ca .....inghetata

Daca e ceva din care sa mananc pana fac "POC" si apoi sa mai mananc inca un pic aceea este inghetata. Imi place oricare...cu ciocolata, fructe, vanilie, fistic...de oricare doar rece si cremoasa sa fie! (Cea mai buna am mancat-o in Grecia.)

Asa ca mi-am luat inima in dinti si am confectionat una acasa din ingrediente proaspete. Am facut un studiu de caz in prealabil si am gasit o reteta foarte gustoasa prezentata de un bucatar maniac...la sfarsit am mai pus eu o cana de visine si a iesit o minunatie...yummy yummy ce bun, ce delicios...

Priviti si gustati si voi daca vreti:



LE: eu n-am avut frisca lichida asa cum scrie in reteta originala si am pus smantana batuta cu zahar - tot un fel de frisca lichida a iesit doar ca are un cost mai scazut ;)

6 comentarii:

bucatar maniac spunea...

Ti-a iesit excelent! Pofta buna si felicitari!

adra_bell spunea...

arata super. Fac si eu neaparat, zilele astea.

Anne spunea...

Arata delicios :) Mi s-a facut pofta de inghetata si mie :P

adra_bell spunea...

Nu mi-a iesit crema aia de ou:(( Mi s-a taiat pe foc, nu stiu de ce ca am mai facut crema d-asta. Am verificat si laptele si era bun, of, of

Ralu' spunea...

Aoleo, exista pericole din astea? Ca ma bate si pe mine gandul sa fac...candva:D

G. spunea...

eu am amestecat oul cu zaharul inainte de a le pune pe foc cu mixerul, apoi am adaugat laptele putin cate putin si l-am mixat tot cu mixerul si abea dupa ce erau amestecate bine le-am mai pus pe foc. Nu s-au taiat, imi pare rau pentru tine. Eu zic ca merge si fara oua...doar cu ingredientele reci.

wibiya widget