vineri, 3 iulie 2009

Desculta pe asfalt!

Mandra tare de noua culoare a unghiilor mele de la picioare, mi-am luat sandalele cele mai varatece un fel de flip-flops cu o breteluta aproape invizibila in jurul gleznei si un singur punct de legatura cu talpa intre degete si am iesit la o plimbare ...nici nu trec bine de coltul blocului si...dezastru: se rupe papucul !... Ce sa fac?...Ce sa fac?....Imi dau jos si cealalta sandala le arunc pe amandoua in cosul carutului si o iau cale intoarsa desculta. Asfaltul e caldut, observ ca e chiar curat pe jos...ce mai domne' o placere sa mergi desculta, cu pedichiura proaspat facuta si impingand un carucior!

2 comentarii:

Andreea Badran spunea...

Hahahaha, ce tare! Ce-o fi zis lumea, iti dai seama ...

dana spunea...

:)))) interesant:D

wibiya widget