vineri, 10 iulie 2009

Pe muchie de....sertar

Vlad a descoperit ca totul in jurul lui poate fi amuzant!

Mi-a stat inima cand l-am vazut si mai ales cand rotitele din capul meu au inceput sa construiasca scenarii: degetele fracturate...urlete...spital...gips...recuperare...Oh My God si in timpul asta il filmam. Ce mama denaturata mai sunt si eu!

Ia de priviti:

aici pe youtube


Later edit: La 3 zile dupa acest filmulet, desi am fost atenta sa nu il mai las sa umble la sertarul cu pricina, dl "Nazbatie" a reusit sa gaseasca un moment de neatentie din partea mea si si-a prins doua degete. Nu le-a fracturat insa l-a durut si a plans tare, tare...acum se uita urat la sertarele respective dar nu le mai atinge!

3 comentarii:

Sabina spunea...

cat poate fi de dulce :)))) si copanelele par absolut delicioase. sunt de mancat?

G. spunea...

Nu, nu...pune-ti pofta in cui nu dam copanele la nimeni! Doar mama le incearca din cand in cand ;)

alina spunea...

e, ati inceput aventurile firesti ale copilariei. enjoy it! :)
pupici pe copanele! :))

wibiya widget