miercuri, 25 martie 2009

What's in it for me?

Intrebarea aceasta apare in orice business, la orice incheiere de contract partile trebuie sa aiba cate un avantaj.

A avea un copil nu e un business, insa parca as vrea sa "profit" si eu cu ceva ca imi pierd 2 ani stand acasa cu el. M-am gandit, m-am razgandit si am decis voi invata o limba straina! La sfarsitul celor 2 ani de stat acasa voi vorbi perfect germana. Am mai cochetat eu cu ideea asta...m-am apucat, m-am lasat .... stiu sa zic "Ich heisse Apostolescu". Sper sa va pot povesti mai multe pe limba lui Einstein si a lui Beethoven in curand.

Si eu sunt tare curioasa daca o sa-mi iasa!

9 comentarii:

Ruxel spunea...

Bravo tie. Acum muuuuulti ani, aparuse o emisiune la tv. prin care cica ne invatau germana. Am urmarit cateva emisiuni (eu nu ma omor deloc dupa aceasta limba straina - mi se rupe limba-n gura,scuzati!) si singurul lucru pe care il mai tin minte este (o sa scriu asa cum se aude, pentru ca habar nu am mai mult): haben zi ain tzimer frai? (aveti o camera libera?); exemplul dat acolo era despre cum te descurci daca mergi la un hotel.

Gabriella spunea...

wwaaauuu taman germana? mi se pare o limba imposibila. succes
Si piticul face la gradi, noroc cu tatal sau, ca euuuuuu.

Bogdana spunea...

hai sa te vad si pe tine... ca si eu mi-am pus in cap, m-am dus la diverta mi-am luat carti, le-am deschis o data (o singura data!) dupa care au ramas in acelasi loc, si sunt mutate doar cand se sterge praful.

au trecut aproape trei luni de cand le-am cumparat...

poate de rusine m-oi apuca si eu :)))

adra_bell spunea...

Wow, si eu ca Gabriela, taman germana?Stiu numai ca este greu de invatat, structura gramaticala e speciala, dar este o limba foarte frumoasa, mie imi place mult cum suna.
Acum, na, ca sa vezi ca nu esti singura, eu ma apucasem de invatat suedeza. Iti recomand cursurile Pimsleur, prin engleza, pentru inceput sunt super.

Ceska777 spunea...

Bun, atunci de acum incolo comentariile le scriu in germana?
:-)
Viel Spass!

G. spunea...

Ya, Ceska, Es wäre eine gutte Ubungen fur mir. (Ar fi un exercitiu bun pt mine) Ha Ha Ha....cred ca am gresit ordinea cuvintelor...

G. spunea...

Ei, eu m-am apucat de germana acum vreo 8 ani...am fost la niste cursuri la Ghote Institut...am luat si niste lectii in particular...s-a lipit ceva de mine dar am intrerupt din lipsa de timp si am regretat....asa ca acum as putea sa termin ce am inceput. Germana nu e grea decat la prima vedere, totul e foarte logic si se aseamana mult cu Engleza.

Merci Andra de pontul cu Pimsleur, o sa incerc...oricum am deja niste carti si casete cu care pot incepe.

alina spunea...

Și eu vroiam să învăț germana acum niște muuuuulți ani. Între timp mi-a trecut. Oricum, chiar n-aș mai avea timp și pt asta :).
Dar ție, felicitări pt ambiție și multă baftă!

Ceska777 spunea...

"Ya,(Ja) Ceska, Es wäre eine gutte Ubungen fur mir (mich)" aproape perfect! Si pentru mine ca o aud mereu tot e inca grea, mai ales gramatica, cand vorbesc mai scap greseli ca sunt repezita. Asa ca unele fraze le repet corect si multi zambesc...

wibiya widget