miercuri, 4 martie 2009


E atat de dureros...Cuvintele se innoada cu lacrimi. Imi pare atat rau ca nu o voi mai vedea niciodata. Acum vom vorbi despre ea doar la timpul trecut dar nu o vom uita vreodata. Era inalta cu vocea sumtire si ochii mari. Era tot timpul vesela si facea cea mai buna friptura de miel si crema de zahar ars. Avea darul sa ii adune pe toti in jurul ei. In casa ei am facut cunostiinta cu familia sotului meu care a devenit familia mea. Chiar daca nu a avut niciodata copii a fost ca o mama pentru unii sau ca o adevarata bunica pentru altii. Iubea sa citeasca carti bune si sa se uite la filme politiste. Era pasionata de tenis si de snooker. Era capabila sa vorbeasca ore in sir la telefon. Datorita ei toti sarbatoream Pastele de doua ori pe an, era singura catolica din familia noastra.
Of, Denisa, ai plecat prea repede....

6 comentarii:

Lala spunea...

Sincere condoleante .

Bogdana spunea...

cat de perfect ar fi daca nu am avea motive sa scriem asemenea posturi...

suntem langa tine

Gabriella spunea...

Condoleante.

Ruxel spunea...

Condoleante.

alina spunea...

Condoleanțe.

G. spunea...

Va multumesc pentru mesaje.
Se intampla atatea nenorociri in fiecare zi si auzi de atatia oameni care mor insa cand se petrece asa ceva langa tine cu cineva la care tii e tare dureros....dar viata isi urmeaza cursul ei ...

wibiya widget