marți, 17 martie 2009

Am gasit primavara!

In Bucurestiul nostru prafuit, plin de hoti de buzunare,...Bucurestiul hulit de cei care stau in toate celelalte orase ale tarii noastre dragi eu am gasit-o pe domnisoara Primavara. Statea cuminte pe-o banca si ma privea atent cum ma plimb cu Vlad prin parc. Am rugat-o sa faca o minune si a facut sa apara din senin branduse colorate ici si colo...a scos la plimbare porumbeii si a trimis raze blande de soare sa-mi sarute baiatul pe frunte.

Aveti aici dovada in caz ca nu ma credeti...



3 comentarii:

Bogdana spunea...

doamna, ce a fost la pranz nu se mai pune... aia a fost ceva asa efemer...

eu vreau ceva permanent! call me demanding, dar nu ma multumesc cu putin :)))

G. spunea...

ei...foto sunt de duminica...dar pun pariu ca se intoarce vremea buna maine-poimaine.

Flavius spunea...

Servus...
Si eu am gasit primavara, dar nu ma opresc din cautat!
Numai bine!

wibiya widget