duminică, 25 octombrie 2009

Cand visele se implinesc....

De cand ma stiu am stat la bloc, la etajul 3. Imi cunosc bine toti vecinii, si ei pe mine la fel. Noaptea se aude foarte bine cand cineva trage apa la wc, iar ziua stiu ce gen de muzica asculta vecinul de la 4 sau cand ia lectii de pian vecina de la 2.

Intotdeauna am visat la o casa pe pamant, cu putina curte si mai ales LINISTE. Sa am un petic de iarba si multe ferestre unde sa agat ghivece cu flori. O sufragerie mare unde sa dau petreceri fara sa imi bata nimeni in tevi. Deseori mergeam pe stradutele din cartier si priveam cu admiratie si un strop de invidie vile care mai de care mai cochete...pe atunci speram sa imi pot lua macar o casa la tara...

Azi am putut sa fac poze viitoarei mele case. Sunt atat de mandra de ea si mai ales de cum va fi incat imi vine sa imi pun o poza in piept si sa strig in gura mare ca nu voi mai locui la bloc! Au trecut 3 luni de cand s-a facut fundatia. Mai avem aproape 3 luni pana va fi totul gata...finisaje, culori, instalatii, decoratiuni si chiar florile de la geamuri. Acum nu mai e doar un vis este o realitate. O realitate datorata sotului meu care a avut acelasi vis cu mine!

Cand ma plimb pe stradutele din cartier vilele cochete sunt la locul lor dar parca a mea le intrece pe toate!

6 comentarii:

alina spunea...

Felicitari, s-o stapaniti sanatosi!

Andreea Badran spunea...

Bravo! Felicitari! Pe unde e?

Ralu' spunea...

Felicitari, felicitari! Si eu de-abia-mi astept casuta, da' mai dureaza :)

Laura N. spunea...

Noi asteptam sa ne chemati la petrecerile alea de care spuneai!:)) S-o stapaniti sanatosi!

G. spunea...

Multumim pentru felicitari.
Draga Laura, abia astept....sa vezi la vara ce-o sa ne mai distram....gratarel in curte...copii pe iarba...muzica buna...sa te tii!

Andreea Badran spunea...

Am trecut astazi iar pe acolo, m-am uitat atent de data asta si am vazut-o! E f. frumoasa!
Cat despre muzica de la gratare, sa bagi neaparat niste simfonica sau opera. Iti dai seama ce iti vei isteriza vecinii ... asta ca sa nu te isterizeze ei pe tine ...

wibiya widget