miercuri, 17 septembrie 2008

Sunt mama unui alt om!

"Numai mama sa nu fii"...ba sa fii!!

De 6 saptamani sunt mama. Este ca si cum as fi locuit toata viata intr-o casa cu 4 camere dar as fi trait doar in 3 dintre ele. Odata ce l-am nascut pe baiatul meu, usa celei de-a 4-a s-a deschis, casa este cu totul alta. Totul despre viata mea s-a schimbat. Relatia cu mine insami, cu sotul meu, cu mama mea, cu prietenii mei, cu lumea cunoscuta si necunoscuta, totul este altfel.

Chiar daca mi-am dorit foarte mult sa am un copil, niciodata nu mi-am imaginat ca va fi in acest fel. Daca ar fi incercat cineva sa imi explice, nu as fi inteles. Daca incerc sa exprim aceasta schimbare in cuvinte imi vine greu, e ca si cum incerci sa explici culoarea verde unui orb din nastere, trebuie sa vezi ca sa intelegi.

Trebuie sa fii mama ca sa stii cum e.

Niciun comentariu:

wibiya widget