joi, 18 septembrie 2008

Soarele sau luna sunt totuna

De cand a venit Vlad in viata mea nu imi mai pasa daca e zi sau noapte. La fiecare 3 ore eu am un ritual de indeplinit...schimb scutecul, spal copilul, tzata in gura pruncului si totul se termina cu un victorios ragait...

Noaptea e la fel ca ziua doar ca e intuneric si toti dorm in jurul meu iar tipetele de foame ale copilului incearca parca sa sparga zidurile....Dupa ce ritualul e indeplinit am liniste sa ma intreb ce viseaza un copil de cateva saptamani....ce poate visa care sa il faca sa isi ridice picioarele in sus la 90 de grade si sa le strecoare printre barele patutului sau (pe care eu il consideram foarte foarte sigur).

Eu nu visez nimic pentru ca ma trezesc ca un iepure din 5 in 5 minute sa il verific pe plod...

Niciun comentariu:

wibiya widget