joi, 12 iulie 2012

Povesti la comanda

In fiecare zi, la somn, atat la pranz  cat si seara Vlad vrea o poveste...sau doua....sau chiar trei.

Povestile clasice le-am terminat repede, le-am repetat de multe ori si deja este plictisit de ele.

A venit vremea povestilor la comanda....ceva de genul: "Mami, spune-mi povestea cu baietelul (acesta e el) care a vazut un fluturas si a venit fata aia si i l-a dat ei" sau "Vreau o poveste despre un paianjen rau pe care l-am explodat eu cu o bomba" sau "Povestea despre doamna Doina (educatoarea) care a tipat la mine si tu ai certat-o si ea s-a facut buna"...etc Ora de somn este ora de sinceritate cand aflu ca Vlad e un pic indragostit sau ca ii e fascinatia fata de insecte este de fapt combinata cu teama sau ca la gradinita educatoarele sunt cam isterice si fac mai mult armata decat educatie.


Bineinteles ca toate povestile au la final un singur invingator, care are apoi vise frumoase si cel mai dulce somn. 

Un comentariu:

Loredana spunea...

O cat de multe poti afla despre ce i se intampla copilului tau, doar din simple jocuri si povesti.
O vara frumoasa sa aveti!

wibiya widget