joi, 28 iunie 2012

Reteta magica pentru slabit

Inainte de a ramane gravida aveam 63 kg....dupa 9 luni, inainte de a naste am ajuns la 84 kg....ma simteam ca o balena esuata pe asfaltul fierbinte (am nascut in august).

Acum la 10 luni dupa nastere am ajuns cu chiu si vai la 64.5 fara un program special, fara o dieta minune doar uitand sa mananc....si lungind la 2-3 ore plimbarile in parc. Am scos in afara legii painea si cartofii, dulciurile si le-am inlocuit cu....nimic. Pur si simplu uit sa mananc, uneori imi aduc aminte cand sunt un pic ametita. Nu ma pot abtine de la inghetata sau ciocolata si de cand a inceput sezonul pepenilor sunt capabila sa manac 3 felii mari odata.

Mi-am cumparat o saltea verde fosforescenta pentru pilates dar nu am niciodata timp sa o folosesc asa ca sta facuta sul in dulap, in schimb exersez cu H si V cat cuprinde de dimineata de la 6 pana seara cu o scurta pauza la pranz cand ei dorm si eu ma dau pe net.

Multumesc Cerului pentru un metabolism bun si genelor mostenite de la mama!

2 comentarii:

Simona spunea...

Eu una tot incerc sa-mi dau seama cam ce anume are influenta asupra greutatii si a fluctuatiei ei. In spetza: Inainte de primul copil aveam 40 de kile. Cand am nascut, 71. Cand copilul #1 avea 7 luni, eu la loc 40 de kile. Fara sa fac nimic, decat ca tine, uitand uneori sa mai mananc in stresul cresterii celui mic. Inainte de copilul #2, 45 de kile (5 kile puse de la o sarcina destul de avansata, pierduta cu doua luni inainte). La nastere, 80 (vorbesc serios). Cand #2 a implinit 2 ani, eu purtam cu "mandrie" inca 60 de kile, orice am facut (si am alaptat la greu #2)... (Intre timp mi-a mai fluctuat greutatea, in jos la 48 si inapoi la 53, din cauza manevrelor cu sau fara carbohidrati), dar asa, de la sine, n-a mai mers treaba. (trebuie sa mentionez ca toate analizele mi-au iesit perfecte, nu stie nimeni de ce am pus asa de mult in ambele sarcini, ambii copii au fost super mari - 4.350 si 4.155, in conditiile in care eu sunt o piticanie de om). Ciudate caile organismului si colaborarea intre hormoni...
Atata vreme cat te simti bine, restul nu e important, spun eu :-)))

G. spunea...

Da, Simona, ai dreptate, important e sa te simti bine in pielea ta!

wibiya widget