sâmbătă, 23 iunie 2012

Cu sau fara slip la piscna?




De ce sa mergi cu copilul fara slip la piscina sau chiar si la mare....dar la piscina???

Toata lumea poarta costume de baie si intre toti se mai vede cate un copilas 3-4 ani fara slip....Oare care sunt motivele pentru care parintii isi lasa odraslele atat de expuse, le e teama sa nu raceasca???....li se pare amuzant???...sau sunt pur si simplu mitocani???

Dragi parinti, lipsiti total de inhibitii sau de educatie, zonele intime trebuie protejate!

Trebuie sa va temeti de infectii dermatologice si de privirile indecente ale unor posibili pedofili care doar asta urmaresc. Nu va mai lasati copii in fundul gol in public pentru ca nu e nici amuzant nici sanatos nici civilizat!

In rest bucurati-va de soare!

Un comentariu:

Simona spunea...

Exact la fel simt si eu, dar m-am ferit de comentarii, ma gandeam ca mi-am format parerea in urma mediului in care traiesc de ceva ani. Nu-mi place cand vad copii mai marisori fara slip (la cei foarte foarte mici, tind sa fiu mai intelegatoare), si nu inteleg motivele, nici de ordin al sanatatii (soarele nu mai e ce era pe vremuri, nu te joci cu cancerul de piele si altele) sau social (nici oamenii nu mai sunt ce erau pe vremuri, sunt mai multi ciudati si perversitatea umana atinge niste cote nebanuite...). Incerc sa nu judec, dar prima mea reactie nu e pozitiva. Ca norocul ca aici nu se concepe asa ceva, dar in Romania am vazut la greu.
Va pup!

wibiya widget