duminică, 22 noiembrie 2009

O data la 5 ani

De data asta am pus stampila pe Crin Antonescu... din 12 rai l-am ales pe cel mai mic rau. Am zis DA la referendum.

Sunt scarbita de Basescu de cum a bagat-o pe jivina aia in Parlamentul European si pe curva aia blonda la ministerul turismului. Mi-e sila de Geoana dupa care stau falnici toti comunistii inclusiv infractorul de Vantu. ......de restul nu mai zic ca sunt toti o apa si un pamant.

Imi pare rau ca sunt foarte multi cei care au ales sa nu voteze deloc din acelasi sentiment de scarba.

Dar totusi, voi cei care ati votat pe cine ati ales?

5 comentarii:

adra_bell spunea...

Probabil pe Antonescu. Totusi in spatele lui e o cloaca: Safi, Rompetrol, Danielescu. N-am fost la vot ca n-am avut buletin azi:))

Anonim spunea...

Eu ...cu Oprescu!!
Pe ce adresa de email iti pot trimite o oferta de canapele ? Au inceput promotiile de iarna si sunt niste canapele tare frumoase
Carmen

G. spunea...

Carmen trimite-mi pe georgiana.apostolescu@gmail.com multumesc! Din pacate Oprescu nu e cunoscut aproape deloc in afara Bucurestiului.

roxana_stoianovici spunea...

pai ca sa fiu rautacioasa, ai ales atat de bine incat se dovedeste ca de fapt ai pus stampila pe geoana :))

eu l-am ales pe base pt ca lusta de NU-uri la el e infinit mai mica si mai benigna decat a lui Geoana.

acuma sincer, o comparam pe EBA cu Iliescu? ma umfla rasul...

G. spunea...

Macar Iliescu e cu muuuuult mai inteligent decat EBA. Cred ca in turul doi il voi alege pe Base cu toate ca imi sta un nod in gat si mi-e tare teama cand ma gandesc unde vom ajunge.

wibiya widget