miercuri, 4 noiembrie 2009

Ciocolata esuata



Aveam ieri un chef incredibil de ciocolata. Afara frig si umed, Vladut ragusit...nu puteam sa scot copilul afara pentru toanele mele...dar nici pofta mea nu putea ignorata asa ca am decis: o fac eu cu manutele mele. Caut repede o reteta de ciocolata pe gugal, ingredientele sunt putine si le am, asa ca da-i drumul: lapte praf, apa, unt, zahar si cacao...le amestec in ordinea indicata, le pun in niste forme de nisip imprumutate de la Vlad (sa iasa ciocolata cu forma de inimioare, pesti, porci si floricele), gustul e divin, asteptarea pana la racirea si intarirea minunii este imposibila. Totusi ciocolata nu a vrut sa se intareasca...si nici sa mai iasa din forme decat pe bucatele mici convinse de cutit..unde am gresit??? Chimicalele astea din ciocolata de la alimentara nu dau gres...

Niciun comentariu:

wibiya widget