joi, 8 aprilie 2010

3/365 LCD-ul si pista auto

Ne-am bucurat foarte mult cand am putut sa ne cumparam un televizor LCD cu diagonala mare de tot, cu HD si tot tacamul. Si Vlad s-a bucurat, amprentele lui sunt mereu pe ecran chiar daca sotul meu a facut o mica obsesie in cumpararea de solutii pentru curatarea tv-ului. A fost o perioada cand LCD-ul manca realmente bataie de la Vlad pt ca Vlad era certat ori de cate ori punea mana pe ecran. Cum nu eram in zona Vladut isi lua avant si lovea fara mila cu ambele maini minunata inventie hi-tech. Din fericire am trecut peste episodul asta si televizorul a rezistat. Azi insa o noua rascruce a intervenit in existenta device-ului nostru. Doua masini blindate, de jucarie dealtfel, si-au plimbat rotile pe ecran. In sus si in jos cat a avut Vladut rabdare sa le plimbe si sa le faca cunostinta cu "prietenul" lui pe care il cheama Samsung. Nu sterg urmele rotilor, il astept si pe sot sa vada "opera de arta".

3 comentarii:

Ceska777 spunea...

Nu stiu daca tati al vostru o sa fie fericit sa vada urmele masinilor, hihihi :-)
Poate il puneti undeva sus, exista sisteme de prindere a LCD-urilor pe perete....

G. spunea...

Da....am incercat sa punem un tv pe perete si ne-a cazut in brate cu tot cu suport. Se pare ca peretii nostrii nu sunt compatibili cu sistemele astea destepte.

Cards of Joy spunea...

Am vrea ca toti copiii sa fie la fel de fericiti si inconjurati cu dragoste ca al dumneavoastra! :) In acest sens, noi am incercat sa intindem o mana de ajutor unor copii talentati, asa ca am lansat campania Cards of Joy. Vrem sa trimitem zece copii care iubesc pictura, dar lipsiti de posibilitati financiare pentru a-si cultiva talentul, intr-o tabara de creatie. Cum pot fi ajutati: tot ce trebuie sa faceti este o mica fapta buna, pe care apoi sa o descrieti pe http://cardsofjoy.heidi-chocolate.com/ . Astfel, la 250 de gesturi frumoase inscrise pe site, un copil va pleca in tabara.

Speram sa gasiti un pic de timp sa descrieti o fapta buna pe site, ca sa putem face o bucurie copiilor! Va puteti incuraja si prietenii sa continue lantul de fapte bune inceput de dvs, transmitandu-le codul unic primit.

wibiya widget