joi, 21 mai 2009

Jucarii noi pt Vlad sau pentru mine???


Cand eram copil intotdeauna ma fascinau cuburile...de lemn, de plastic tip lego...orice din care se putea construi. Aveam acasa, aveam si la gradinita erau minunate.

Bineiteles ca abia am asteptat sa ii cumpar lui Vlad cuburi. Am gasit de curand. Sunt foarte frumoase. Colorate cu vopseluri nontoxice,dintr-un material nici prea moale dar nici dur, nu se rup bucati din ele, au forme felurite numai bune de pus imaginatia pe moate.

Reactiile lui Vlad la noile jucarii:
1. Le-a ros pe fiecare in parte (aproximativ 50 de bucati)
2. A daramat toate constructiile facute de mine (chiar si 2 piese una peste alta)
3. A privit nedumerit chinuiala mea de a le transforma in turnuri
4. Le-a ignorat total intorcandu-le spatele

Totul s-a petrecut in 5 minute jumate.
Concluzia: ce bine e sa am copil mic, asa apuc si eu sa ma mai joc fara sa par sarita de pe fix.

5 comentarii:

Andreea Badran spunea...

Sa stii ca si Rayan a reactionat la fel, aproape la fiecare jucarie sau la fiecare joc. Si eu ma intrebam de multe ori de ce le cumpar pana la urma, pt mine sau pt el ...
Si in general, pana pe la varsta la care incep ei sa aiba preferinte, e stiut ca parintii cumpara totul pt copii in functie de preferintele lor, de frustrarile lor de a nu fi putut avea nu stiu ce papusa sau trenulet cand erau ei copii etc. Asa ca stai linistita, esti la fel ca toate mamele.

Gabriella spunea...

ha!ha!ha!
Si eu care ma gandeam ca nu am ales "momentul potrivit", dar.... se pare ca nu sunt interesati de ele.
Evoluati copiii nostri!
Nu se joaca ei cu "din astea", sunt pentru bebeiiiiiiiii:)))))

G. spunea...

Da, da, ai dreptate Andreea!

Si cum eu in copilarie am avut destul de multe dorinte neindeplinite referitoare la jucarii cred ca Vlad va avea extrem de multe.

Gabriella, nu-i nicio problema mie inca imi place sa ma joc si sa ma cobor la mintea unui copil asa ca daca nu se joaca Vlad o sa ma distrez eu :)))

crina spunea...

@ Andreea: atunci in curand nu o sa mai incapa copilul in camera de atatea jucarii
@G.: stii ca la fel am patit si eu. Pana acum vreo 2 luni nu prea avea jucarii. Si m-am simtit vinovata si de atunci ii tot cumpar. Numai ca nu le baga cine stie ce in seama.

Andreea Badran spunea...

@ crina: sa stii ca deja nu mai incape. Deja am inceput sa dam si altora din ele pentru ca nu mai avem loc unde sa le punem. Ne-au ingropat. Eu am insa noroc ca urmeaza philip care sper sa se joace mai mult cu ele.

wibiya widget