sâmbătă, 7 februarie 2009

Hai sa ne jucam...LEAPSA!!!

Am primit 3!!! Bogdana ma scoate la tabla sa scriu despre 7 chestii adevarate si alte chestii false despre mine.

Deci ia sa vad, ghiciti ce e adevarat si ce e fals?

1. Am un bebe
2. Mai vreau unul
3. Am parul scurt
4. Vreau parul lung
5. Am fost in Grecia
6. Vreau sa plec in India
7. Am trabant
8. Vreau BMW
9. Stau la bloc
10. Construiesc casa

Sunt doar 5 cu 5 ca sa nu va plictisiti. Leapsa asta o dau mai departe celor care nu comenteaza niciodata la mine pe blog desi citesc aproape zilnic, respectiv: Alina Constantinescu, Camelia, Georgiana Munteanu, Dana Apostolescu, lui Andrei si cui se mai simte cu musca pe caciula....sau cu ochii pe blogul meu (puteti sa raspundeti chiar aici in rubrica de comentarii).

Si Sabina vrea sa stie ce obiecte de decor urasc. Iata aici o scurta lista:
- pestele de sticla pus pe televizor
- florile de plastic
- crucile, papuselele, marionetele, CD-urile agatate de oglinda masinilor sau cu ventuze chiar de geamurile lor

Aceasta leapsa pleaca spre Flavius Obeada si Dan Mihu - singurii barbati interesati sa urmareasca "oficial" blogul meu.

pisica neagra imbracata in negru ma provoaca la o alta Leapsa dar o onorez mai tarziu ca e mai profunda si trebuie sa doarma Vlad :)

6 comentarii:

Dan Mihu spunea...

As fi primit cu placere leapsa, dar eu nu (mai) am blog. Imi citesc insa in continuare prietenii si raspund la provocari. False: 3, 4, 7, 8, 10. Am ghicit?

Dan Mihu spunea...

Si ca sa raspund la leapsa: urasc TOATE obiectele de decor. Spatiul ideal de locuit ar trebui sa contina, daca ar fi dupa mine, mobilier minimalist (cat se poate de rabatabil sau incastrat in perete) si carti. Fara computere si electronice. Idealul e insa departe.

G. spunea...

Salut, Dan! Ai ghicit si nu prea...Nu pot sa zic variantele corecte acum ca nu mai e distractiv .... dar promit ca pana luni iese adevarul la lumina!

He..he..he...fara computere si electronice....poate pe un varf de munte. Idealul de aia e ideal ca nu se poate in realitate!

Andrei spunea...

Eu cred ca sunt adevarate urmatoarele :
1,2,5,9.....si 6..sper ca am nimerit cateva

Bogdana spunea...

1. Am un bebe - hmmm, grea intrebare :))) e de incalzire? - adevarat
2. Mai vreau unul adevarat, sper
3. Am parul scurt adevarat
4. Vreau parul lung fals
5. Am fost in Grecia adevarat
6. Vreau sa plec in India fals
7. Am trabant fals, sper
8. Vreau BMW fals, sper din nou!
9. Stau la bloc adevarat
10. Construiesc casa fals, pe asta sper sa o fi gresit-o, totusi... ca-i mai bine la casa...

G. spunea...

Se pare ca sunt destul de transparenta avand in vedere ca m-ati nimerit in proportie de 90%

1. Am un bebe - adevarat, culmea ar fi fost sa va zic acum ca totul e o farsa!
2. Mai vreau unul - adevarat Dar nu acum... peste 2-3 ani.
3. Am parul scurt - fals. Are o lungime medie...nici scurt nici lung
4. Vreau parul lung fals As vrea sa ma tund scurt de tot dar nu am curaj, nu imi plac schimbarile radicale.
5. Am fost in Grecia adevarat chiar de 2 ori :)
6. Vreau sa plec in India fals O fi o tara frumoasa insa e prea multa mizerie si nefericire acolo
7. Am trabant fals cred ca sunt putini care au asa ceva.
8. Vreau BMW fals asta pentru ca avem deja unul e cam vechi dar merge bine, mi-ar placea un Audi Q7 dar...
9. Stau la bloc adevarat de cand m-am nascut
10. Construiesc casa - adevarat. Este un vis care sper sa se implineasca anul asta si pana in iarna urmatoare sa ne si mutam acolo.

wibiya widget