marți, 14 octombrie 2008

Un pas mic .....sau mare?

In sfarsit am facut botezul.

Mi-am prezentat fiul si in fata lui Dumnezeu.

Lui Vlad i-a placut in biserica, chiar daca a fost un pic bruscat de preot in cristelnita. A zambit tot timpul si a lasat pe toti sa il ia in brate si sa il gadile si sa se mire ce baiat cuminte si frumos si gras este el.

Acum, la 3 zile dupa botez nu pot spune ca e mai cuminte sau ca doarme mai bine noaptea sau ca e schimbat in vreun fel....dar am sufletul impacat ca am mai facut un pas in lungul drum al cresterii puiului meu de om.

2 comentarii:

adra_bell spunea...

Felicitari Vlad pentru botez!
Frumoasa manuta, frumos piciorus! Sunt proprietate personala? Cu ce le-ati facut?

G. spunea...

da, andra, mana si piciorul lui vlad marime reala.

sunt amprente in ipsos.

wibiya widget