marți, 2 martie 2010

Cea mai urata zi.

Mama nu mai este, s-a stins precum o lumanare, in liniste.

Degeaba incerc s-o gasesc in toate lucrurile din jur, degeaba o strig, degeaba....a plecat si nu se va mai intoarce niciodata. A plecat intr-o lume mai buna, fara durere fara suparari, o lume a dreptilor, a luminii.

Am un nod in gat si lacrimile isi cunosc deja prea bine drumul din suflet pana la obraji. Inutil, nimic nu poate vindeca rana din inima mea. 30 de ani a fost langa mine la fiecare pas. M-a invatat sa merg, sa vorbesc, sa iubesc, sa gandesc, sa inot, sa ma joc, sa nu mint, sa nu fur, sa fac diferenta intre bun si rau...sa fiu om. Ei ii datorez totul si as fi facut orice pentru ea...dar totusi nu am putut face nimic in fata bolii, in fata destinului.

Vlad creste si in fiecare zi imi daruieste milioane de zambete si clipe frumoase. Viata merge inainte dar ea, mama va fi pentru totdeauna in sufletul meu.

13 comentarii:

Laura spunea...

Va vegheaza de sus. Dumnezeu s-o odihneasca!

Lala spunea...

Sincere condoleante .

adra_bell spunea...

Dumnezeu s-o odihneasca! Desi am trecut prin ce treci tu, nu gasesc un cuvant de consolare. O sa plangi din ce in ce mai rar dar o sa doara la fel de tare.

Bee spunea...

Nu gasesc cuvinte potrivite care te-ar putea ajuta, nici nu cred ca exista. Ma gandesc la voi si te imbratisez.
Condoleante sincere.

Ceska777 spunea...

Condoleante. Dumnezeu s-o odihneasca!

Isabela spunea...

As vrea sa te pot ajuta cu ceva...

Ada Demirgian spunea...

Condoleante si o imbratisare. Pastreaza-i amintirea vie, asa va ramane cu tine.

Anonim spunea...

dumnezeu s-o odihneasca iar pe tine sa te intareasca.

adina spunea...

am citit azi prima data blogul tau, din intamplare.
am citit despre mama ta si m-a rascolit.... si mama mea a murit... vestea ca este bolnava a cazut ca un trasnet.... si la trei luni a murit.
am fost uimita sa vad ca si mama ta era nascuta tot pe 2 noiembrie... eu sunt nascuta pe 29 noiembrie, nu 28.
acum la aproape trei ani de cand a murit rana nu trecut, ddar asa cum zice adra_bell plang mai rar.
multa putere sa iti dea dumnezeu

G. spunea...

Va multumesc pentru mesajele calde. In clipele astea desi vorbele par prea putine si inutile conteaza mult sa nu fii singur. Imi e tare dor de mama si nu o sa-mi treaca niciodata asta. Ma uit la poze si la filmele cu ea si o simt foarte foarte aproape.

G. spunea...

pt. adina - uimitor intr-adevar.

Lavinia Biberi - Edukid.ro spunea...

Sincere condoleante! Fii puternica!

adina spunea...

imi pare tare rau pentru tine, pentru pierderea ta. as vrea sa pot sa te ajut cumva. Dumnezeu sa te intareasca!

wibiya widget